براي مهاجرت به کانادا ازکجاشروع کنيم
نوشته شده توسط : نغمه محسنی

اما بهترين راه براي تصميم گيري چيست ؟

براي مهاجرت به کانادا از کجا شروع کنيم؟ براي مهاجرت به کانادا برنامه ريزي کنيد مهاجرت کار فوق العاده بزرگ و پر ريسکي است اما نگران نباشيد از طريق همين سايت مي توانيد ريسک مهاجرت را تا حد بسياري پايين بياوريد 

برای مهاجرت به کانادا از کجا شروع کنیمبراي مهاجرت به کانادا ازکجاشروع کنيم

همانطور که گفيم براي مهاجرت به کانادا از برنامه ريزي شروع کنيد :

1. مرحله اول تحقيق کنيد از يک نفر يا دو نفر نه از چندين سايت از چندين نفر تحقيق کنيد

2. فايل PDF راهنماي مهاجرت به کانادا را مطالعه کنيد و بر اساس اطلاعات مهمي که در اين فايل است مي توانيد بهتر تصميم بگيريد

3.مرحله سوم بر اساس روش هايي که در فايل راهنماي مهاجرت به کانادا است مدارک را آماده کنيد

4.در مرحله چهارم به نحوي که در فايل راهنماي مهاجرت به کانادا آموزش داده شده است فرم هاي تقاضاي مهاجرت را پر و ارسال نماييد

5. خود را آماده مهاجرت کنيد

6.به کشور دومتان سلام کنيد

7.در کانادا جا بيافتيد ( خانه بگيريد و مشغول به کار شويد ) که در فايل راهنماي مهاجرت به کانادا توضيحات کامل راجع به نحوه کاريابي و استخدامي آورده شده است.

با انجام اين 7 مرحله مي توانيد با کم ترين ريسک ممکن و کم ترين هزينه به کانادا مهاجرت کنيد

نکات مهم :

زبان انگليسي و فرانسوي خود را قبل از مهاجرت تقويت کنيد بسياري از مهاجران به دليل عدم تسلط بر زبان شکست خورده اند اين که مي گويد در کانادا زبان ياد مي گيرم در واقع خودتان را گول مينيد و ريسک مهاجرتتان بسيار بالا مي رود

با فرهنگ کشور کانادا آشنا شويد قبل از سفر خوب مطالعه کنيد در فايل راهنماي مهاجرت به کانادا توضيحات کامل راجع به فرهنگ مردم اين کشور آورده ايم چرا که بسياري از مهاجران مخصوصا مهاجراني که سن بيشتري دارند پس از مدتي زندگي در کانادا نمي توانند خود را با محيط سازگار کنند و پشيمان مي شوند

راجع به آب و هوا کانادا تحقيق کنيد آب و هواي کانادا شباهتي با ايران ندارد و همين امر باعث مي شود زندگي برخي ايرانيان مهاجر را سخت کند

به مسايل بعد از مهاجرت به کانادا توجه ويژه ايي داشته باشيد اجاره خانه ، هزينه زندگي ، بيمه درماني ، کاريابي ، نحوه استخدام ، قوانين و محدوديت هاي مهاجرتي که توضيحات و آموزش هاي کامل در فايل راهنماي مهاجرت به کانادا قرار داده ايم

اولين فکري که به ذهن هر متقاضي مهاجرت به کانادا مي آيد اين سوال است که براي مهاجرت به کانادا از کجا شروع کنم ؟ اين مقاله به منظور کمک به شما هموطنان عزيز در باب مهاجرت به کانادا و پاسخ به سوالات شما تهيه شده است.

همچنين شما مي توانيد براي مشاوره درباره ي مهاجرت به کانادا با ما تماس گرفته تا ما شما را در اين مسير همراهي و راهنمايي کنيم.

در گام اول استان مورد نظر خود را انتخاب کنيد.

از آنجا که هر استان برنامه هاي مهاجرتي و قوانين متفاوتي دارد به منظور پاسخ به سوال براي مهاجرت به کانادا از کجا شروع کنم ؟بايداطلاعات کافي داشته باشيد.

ما در مرکز مشاوره حقوق ايران به شما کمک خواهيم کرد که متناسب با صلاحيت ها و شرايط خود بهترين گزينه براي مهاجرت را انتخاب کنيد. زيرا اين امر تضمين کننده آينده خود و خانوادتان خواهد بود.

قوانين مهاجرت به کانادا را مطالعه کنيد.

مشخصا براي ورود به هر کشوري بايد قوانين و روش هاي ورود به آنجا و حتي زندگي در آنجا را بدانيد. شما مي توانيد خود قوانين مهاجرت به کانادا را مطالعه و بررسي نماييد. همچنين ما در مرکز مشاوره حقوق ايران مي توانيم اين کار را براي شما انجام دهيم. از مزيت هاي اين روش مي توان به وجود وکلا و کارشناسان آگاه از بروزترين و معتبرترين قوانين مهاجرت به کانادا اشاره کرد.در نظر داشته باشيد که هر گونه پرونده جنايت کارانه و تهمت قضايي شانس شما براي مهاجرت به کانادا کاهش مي دهد.

صلاحيت خود براي مهاجرت به کانادا را بررسي کنيد.

با توجه به نوع ويزا و روش مهاجرت انتخابي شما به کانادا، مدارک مورد نياز و صلاحيت هاي متفاوتي مورد نياز است. براي بررسي شرايط ها مي توانيد به بخش مهاجرت به کانادا به منظور کسب اطلاعات بيشتر مراجعه کنيد. همچنين در صورتي که احساس مي کنيد نياز به مشاوره ي تخصصي براي پاسخ به سوال ” براي مهاجرت به کانادا از کجا شروع کنم ؟” داريد، ميتوانيد با ما تماس بگيريد.

يک نوع از روش هاي مهاجرت به کانادا را انتخاب کنيد.

مهاجرت به کانادا بر حسب مدارک مورد نياز انواع و روش هاي متفاوتي دارد. از جمله: تحصيل در کانادا ، ويزاي کاري کانادا ، اکسپرس اينتري، ویزای استارتاپ کانادا و پناهندگي و  غيره روش هاي مهاجرت شما به کانادا است.

هزينه هاي زندگي در کانادا را محاسبه کنيد.

هزينه هاي زندگي در کانادا نيز وابسته به تعداد افراد خانواده، نوع ويزا و روش مهاجرتي متفاوت است. به اين موضوع در هر مقاله هر بخش پرداخته شده است. همچنين شما ميتوانيد با تماس با ما از مشاوره با متخصصين بهره مند شويد.

مدارک زبان خود را تکميل کنيد.

به منظور مهاجرت به کانادا ( حتي اگر زبان مادري شما هم انگليسي يا فرانسه باشد) شما بايد آزمون هاي زبان را تکميل کنيد. هر دانشگاه يا هر برنامه مهاجرتي ممکن است نمره خاصي و يا حتي آزمون زبان خاصي را از شما مي خواهند.

براي ويزا اقدام کنيد.

بعد از تکميل تمامي مدارک مورد نياز خود شما مي توانيد فرم هاي مربوطه را تکميل کنيد و روند ويزاي خود را پيگيري کنيد

مدارک لازم برای ثبت نام در سیستم اکسپرس انتری

سابقه ی کاری ماهر : سابقه کار ماهر به این معنیاست که شما در یکی از گروه های شغلی رده بندی ملی (NOC) سابقه کار داشته باشید.
مهارت زبانی : شما نیاز دارید مدرک زبان انگلیسی یا فرانسوی مورد تایید کانادا را ارائه دهید.
تحصیلات : شما باید مدارک تحصیلی خود در کانادا و یا سوابق تحصیلی مورد قبول کانادا را در درخواست خود ضمیمه کنید.
اثبات وجوه : لازم میباشد که  ثابت کنید که پول کافی جهت حمایت مالی از خود و خانواده برای زندگی در کانادا را خواهید داشت.

شرایط پناهندگی درکانادابراي مهاجرت به کانادا ازکجاشروع کنيم




:: بازدید از این مطلب : 139
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 12 مرداد 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: